SIKÇA SORULAN SORULAR

Kargo ücretli mi?

Kargo ücreti 10 TL’dir.

 

Siparişim ne zaman ulaşır?

Ürün sayfalarımızda ve tarafınıza gönderilen sipariş onay e-postalarında aksi belirtilmediği sürece siparişlerinizin kargoya teslimat süresi 2 iş günüdür.

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra teslimat adresinin bulunduğu şehirde kargo şubesine uzaklığıyla değişkenlik göstermektedir. Siparişinizin kargodaki süreci ile ilgili bilgiyi sitedeki kargo yönetim panelinden takip edebilirsiniz.  

Siparişinizin durumunu her zaman “siparişlerim” sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

 

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

MNG Kargo ve Aras Kargo ile çalışmaktayız.

 

Siparişime ürün ekleyebilir miyim?

Sitemizde yapılan alışverişlerde ödeme işlemleriniz sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklenememektedir.

 

Siparişim hazırlanmış fakat kargo takip numarasını nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten 1 iş günü içerisinde sisteme girilmektedir. Kargo işleme alındıktan sonra ayrı bir e-posta ile bilgilendirileceksiniz. Bilgilendirmenin ardından kargo takip numaranızı hesabım, ”siparişlerim” sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

 

Siparişimi kaç gün içerisinde iade edebilirim?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra 30 gün süresince iade edebilirsiniz.

İade edeceğiniz ürünü faturanızın altındaki iade formunu doldurarak depo adresimize MNG Kargo ve Aras Kargo ile gönderimini gerçekleştirebilirsiniz.

İade kargo gönderisi ücretsizdir.

 

Gönderdiğim ürünlerin iade işlemi ne zaman gerçekleşir?

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde ücret iadeniz sağlanmaktadır.

Hafta sonları ve resmi tatil günleri iş günü değildir.

İade gönderisinin hatalı adrese ulaşması sonucu, depomuza teslimat süresi değişebilir.

İade süresi gönderimi sağladığınız tarihten itibaren değil, depomuza ulaştığı tarihten itibaren başlar.

İade gönderisi sizin tarafınızdan gerçekleştirildiği için gönderimi sağladığınız kargo firmasından/şubesinden takip numaranızı siz talep edebilirsiniz.

Bu numara ile gönderi takibi ve teslimat tarihini kontrol edebilirsiniz.

Ücret iadeniz gerçekleştiğinde üye mail adresinize bilgi maili gönderimi sağlanmaktadır.

 

Sipariş talebim gerçekleştirilemedi uyarısı aldım fakat ödemesi alındı. Ne yapmalıyım ?

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra sistem size sipariş numarası bildirmektedir. Bu numara size bildirilmediyse hesabım “siparişlerim” sayfasında mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol ediniz.

Mevcut siparişiniz yok ise kartınızdan ödeme alınıp alınmadığını kontrol ediniz.

Ödemenin alınması durumunda sitemizden “Mesajlarım” sayfasından bizi bilgilendiriniz.

İşleminiz finans birimimiz tarafından kontrol edilecek ve ödemeniz kartınıza iade edilecektir.

 

Siparişim kargoda eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız. Eğer kargonuzda bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturarak iade etmelisiniz.

 

Siparişim kargoda hasarlı olarak çıkarsa ne yapmalıyım?

Siparişiniz ilgili kargo şirketi tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana kadar kargo firması güvencesi altında olup, kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir.

Siparişinizin hasarlı çıkması durumunda sitemizden “Mesajlarım” sayfasından bizi bilgilendiriniz, müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede cevap yazacaklardır.